Blog muzyczny
o muzyce

The SuperGroup – Insane

Sierpień 19th 2009 in HC/Punk, Informacje, Metal, Muzyka, Polecamy, Płyty

SuperGroup

Kolejna warta posłuchania płyta w drodze, właściwie już niedługo, bo 31 sierpnia :)


Sprawa wygląda tak:
The Super Group istnieją juz jakies 2 lata. Przez ten czas pracowali razem, a „Insane” jest ich debiutem. Wiec 31 sierpnia bierzemy kasę i idziemy kupować album. Moim zdaniem zapowiada się niezły czad, zwłaszcza że goście nie są początkującymi muzykami, ponieważ grali już w projektach takich jak:  Sweet Noise, Carnal, Insane, Hedfirst.
Wygląda na to ze muzycy grający metalową muzykę tworzą płytę w hc brzmieniu :)
Nie wiem jak wy, ale ja już jestem ciekawy.

Dodam jeszcze że opiekuje się nimi niezależna wytwórnia „Spook Records”.

http://www.spookrecords.sklepna5.pl/
sklep

Podaje sznurek na myspace kapeli.
myspace Super Group




required



required - won't be displayed


Twój komentarz:

Tym razem przedstawię Wam listę kilku ciekawych coverów znanych utworów klasycznych.  Mam nadzieję, że autorzy oryginałów nie przewrócą się w grobach słysząc te niesamowite interpretacje, które dzięki nowoczesnej interpretacji prawdopodobnie jeszcze bardziej wpływają na popularność oryginałów (zwłaszcza wśród młodzieży).  PATRZCIE i słuchajcie!

Zaczniemy od punkowego czadu:

The Toy Dolls – Toccata in Dm

Oryginał:  J.S Bach

Komentarz:  Toy Dolls […]

Previous Entry

No to pojedziemy teraz trochę patriotycznie :)

Ostatnimi czasy słyszy sie wiadomości ze wschodu o tym ze to Polacy rzekomo mieli wywołać II wojnę światową napadając na Rosję. Biedni Rosjanie musieli z tego powodu podpisać pakt o nieagresji ;). trochę mnie ten fakt wk…ił, więc uznałem że trzeba o tym coś napisać.

Dla tych którzy nie wiedzą […]

Next Entry